Coral Family
вул. Бульварно-Кудрявска, 24, Киев.
Телефон: 0-800-30-29-29
УКР
Русский English

Мамі треба відпочити з Coral Travel

Результати конкурсу
КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
З радістю оголошуємо переможця конкурсу «Мамі треба відпочити з Coral Travel»!

За результатами голосування спеціальної комісії Coral Travel було обрано роботу Тетяни Маліновської (м. Київ)!

Вітаємо переможця!

Детальні умови конкурсу «Мамі треба відпочити з Coral Travel»
День 1

Сім’я Маліновських дісталася до готелю, в якому вона проведе цілий тиждень. Перший день – це релакс після дороги. Включаємо прямий репортаж від пані Тетяни:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«Сьогодні розпочалася наша подорож до Туреччини. Незважаючи на нічний переліт, та те, що діти, звичайно, виснажені, емоції від тієї краси нас просто захоплють. Наша програма відпочинку розпочалася сьогодні вже близько 12 години. Ми насолодилися прекрасним піщаним пляжем. Треба додати, що Туреччина зустріла нас чудовою погодою. Сьогодні протягом дня температура вище 30 градусів. Вода в морі вже по-весняному тепла +21. Ми скупнулися по разу та вирушили на дитячі розваги. Чемні та дуже професійні дівчата у мить завеселили нашого малого красеня, а поки йому малювали бетмена, ми з донькою пізнавали puzzle game. Взагалі ми тільки приїхали і потроху плануємо наш насичений відпочинок.»
День 2

Продовжуємо розповідати про відпочинок переможців конкурсу. Ми впевнені, що їм дуже пощастило відпочити саме в Otium Hotel Life, який у цьому році впровадив нову концепцію відпочинку Coral Club. Це не просто «ультра все включено», а набагато краще. Різноманітне харчування, розваги для дітей та дорослих, феєричні шоу, спеціально розроблена програма дитячого дозвілля та багато іншого. Пані Тетяна продовжує свою розповідь:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«Другий день нашого відпочинку, і я потроху звикаю, що в мене стільки вільного часу. Хоча, водночас, вся родина зайнята цікавими розвагами, а в перервах ще всі встигають поїсти. Поки я тішилась і засмагала на сонці, наш маленький Міша зробив справжній фруктовий салат та піцу у дитячому клубі. Йому було трошки важкувато, зважаючи на травму руки, яку від дістав собі ще в Києві, але за допомогою нових друзів та аніматорів він таки досяг успіху. Про аніматорів я розкажу більш детально трохи згодом. Старша донька розважалася у тінейджер клубі з однолітками (найцікавіше, що їй тут не хочеться сидіти у смартфоні), а коханий чоловік приймав участь у змаганнях з дартсу. Ну а для мене вчора був надзвичайний релакс – після смачного обіду ми всі трохи перепочили, а потім відвідали СПА-центр готелю. Судіть самі: спочатку скрабування, ну а потім неймовірно ніжний массаж піною (в мене відчуття що мене вимили на тиждинь вперед). Це дуже весело та неймовірно приємно! А після цих процедур - розслаблюючий массаж всього тіла. Зі спа я виплила на повному релаксі, але энергіі додалося, і ми пішли на дитячу дискотеку, а потім навіть пострибали на батуті( я теж стрибала, згадала дитинство))). Прекрасний день, я вже чекаю з нетерпінням завтра!»
День 3

Продовжуємо розповідь про відпочинок переможців конкурсу в готелі Otium Hotel Life 5*, Кемер. Справжній сімейний відпочинок – це коли родина проводить час разом та отримує насолодження від спілкування. І ніякі погодні умови не можуть стати на заваді! Пані Тетяна написала нам наступне:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«Не дивлячись на похмуру і часом дощову погоду, вчора був чудовий день. Море тепле, комфортне, приємне). Ми настрибались з понтону до схочу. Наймолодший цілий день бавився з дітками, ходив на дитячу йогу. Сьогодні прокинувся зрання і бігом збирається до діток в kids club, і це о 6:30 ранку))) Ледве-ледве дотерпів до сніданку! До речі, я була приємно здивована рівнем дитячого клубу. Він не тільки гарно обладнаний та має багато іграшок, тощо, для діточок. Там ще працює спеціальна дитяча концепція Sun Family клуб. Протягом дня проводяться різні розвиваючи програми, ігри, спортивні змагання для малюків та підлітків. А ще мені пообіцяли, коли ми з чоловіком підемо вдвох до ресторану (а ми плануємо і такий захід!), то я зможу залишити молодшого під наглядом няні навіть ввечері. Ми також спробували нову для нас сімейну гру, яку запропонували аніматори. Називається вона bocca (боча), суть гри - одна людина кидає легкий червоний м'яч, а далі всі мають якомога ближче докинути залізні м'ячі до нього. Грали ще з однією сім'єю (дві сім'і - дві команди). Було дуже весело і цікаво (ми грали вперше). Навіть Мішка зі своєю зламаною рукою кидав залізний м'яч, а потім йшов як герой, задоволений собою. Протягом дня тут
дуже багато розваг, є дартс, можна постріляти з лука, пограти у футбол або волейбол, зайнятися аеробікою або йогою... Як завжди після вечері ми були на дитячій дискотеці, де малий відривався по повній (перед сном те що треба, потім засинає за одну секунду, втомлений і задоволений). Отож,і батьки можуть спокійно йти на свою програму. Кожен вечір в барі на пляжі грає дуже класна музика,так і хочеться танцювати). Ну ви вже зрозуміли, що ми з чоловіком засинаємо за секунду як і діти, а ще можна випити смачний коктейль. Поки що бачу тільки одну проблему – донька після 2 днів відпочинку почала дуже хвилюватися за свою фігуру і намагалася навіть відмовитись від вечері! Я ледве умовила ії з’їсти овочевий салат та маленький шматочок курки, а потім тихо посміхалася, коли вона доїдала другий десерт!»
День 4

Продовжуємо розповідь про відпочинок наших переможців в Otium Hotel Life 5*, Кемер. День видався веселим та насиченим! Тут тобі і дискотека, і олімпійські ігри з медалями під наглядом аніматорів Sun Family Club, і прогулянка морським катером! Ох, а які враження отримали батьки під час скайдайвінгу! Від фото затамовує подих! Ось репортаж пані Тетяни:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«4-й день розпочався зі смачного сніданку, ну а потім ми з чоловіком … літали на парашюті! Це був дивовижний досвід, і, не дивлячись на страх висоти (він у мене зашкалює), мені дуже сподобалось. Дуже круто з висоти дивитися на краєвиди Туреччини, тут і море, і гори... Одним словом – краса! І ще я хочу сказати про скайдайвінг: це абсолютно безпечна і крута штука! Нас катав гарний катер, на якому, крім мого сімейства, був лише капітан і його помічник. І все. Більше нікого. І поки батьки були в небі, діти насолоджувались катанням на катері). Вже коли ми були на пляжі, Міша з захватом розповідав друзям, що його тато з мамою на парашюті літали. Міша ні дня без Sun Family Club, сьогодні були дитячі олімпійськи ігри, а ввечорі на дискотеці йому вручили медаль і грамоту). Якби ви тільки бачили ту впевнену, гордовиту, чоловічу ходу зі сцени з медалю то дорогого коштує) . Після дитячої дискотеки ми завітали на вечірку в амфітеатр на території готелю. О, і ми ще спробували справжнє турецьке морозиво. То було ціле шоу як його робили/давали дітям. Ми ніколи такого не куштували. Воно дуже відрізняється від звичного для нас морозива. Я навіть дізналась в інтернеті його назву – ДОНДУРМА! Як і всі дні нашого відпочинку, сьогоднішній день був насиченим на приємні враження. До зустрічі завтра!»
День 5

Відпочивати, розважатись і навчатись – сімейна концепція відпочинку від Coral Travel. Сьогодні сім’я переможців навчалась дайвінгу і ось коментарі Пані Тетяни про цей день:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«Як завжди дуже насичений. Вранці ми отримали урок дайвінгу в басейні, інструктор все пояснив і показав. Тепер ми готові до пірнання в морі. В обід небо затягнуло хмарами, і пішов дощ. Але нам ніколи було сумувати, адміністрація готелю подбала про відпочинок гостей навіть під час дощу. По перше є дитячий клуб Sun Family Club, де з 10 ранку і до пізнього вечора чудові аніматори вчать і бавлять дітей, а після обіду розфарбовують личка)). Сьогодні Міша був черепашкою Ніндзя. Так смішно дивитися як діти, після вечері ганяють по території і зустрічаючи інших розмальованих дітей, перетворюються на своїх персонажів, і починають бавитись між собою. Мішка співам всім пісню черепашок Ніндзя, а дівчинка- тигренятко так заричала, що налякала всіх навкруги))) Після традиційної дитячої дискотеки була вечірня програма- Московський цирк. Цирк був крутий, і не дивлячись, що синочок був дуже втомлений, але з задоволенням досидів до кінця і з захопленням аплодував. Нудьгувати не приходиться, і дуже класно, що кожен вечір нова захоплива програма.»
День 6

Кожен день відпочинку не схожий на попередній. Сьогодні наша сім’я каталась на велосипедах, займалась йогою, смачно їла і звичайно діти розважались в дитячому клубі , де для кожного віку окрема програма і навіть підлітків знають як відірвати від телефонів. Пані Тетяна продовжує свою розповідь:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«Сьогодні розпочала день з йоги) Заряд енергії на цілий день. І поки я займалася, Міша поряд стрибав з дітками на батуті. Приємно здивував рівень тренера, вперше зустрічаю, щоб тренування в готелі на відпочинку було повноцінне, як в хорошому залі. Респект тренеру та звичайно готелю . А потім нас чекала прогулянка на велосипедах, які ми орендували прямо в готелі, що дуже зручно. Побували в мальовничих краєвидах, де хотілось фотографуватись кожних 5 метрів). Напилися місцевого апельсинового фрешу зі свіжих смачних апельсинів. Поїздка вийшла на славу - і краса і користь одним словом. Чоловікові так сподобалося, що після обіду він знову поїхав кататись на велосипеді. Після цього накупалися в морі. Яке ж тут шикарне море! Ну а на вечір нас чекала дискотека і цікава шоу програма.»
День 7

Продовжуємо розповідь про відпочинок переможців конкурсу в готелі Otium Hotel Life 5*, Кемер. Ніщо так не об’єднує як нові враження. Сьогодні родина провела насичений день у парку розваг Dinopark. До речі, по акції він надається дітям безкоштовно. Сподіваємось, як діти, так і батьки залишились у захваті від екскурсії. Пані Тетяна надіслала нам такого листа:

КОНКУРС МАМІ ТРЕБА ВІДПОЧИТИ З CORAL TRAVEL
«Останній день нашого відпочинку. Завтра їдемо додому. Трохи сумно, але у нас є попереду ще цілий день! Вранці були в динопарку, Дуже вразив парк. В парку 20 активних динозаврів, які ворушаться та ричать, і 40 статичних. Як же ми перелякалися коли вперше проходили біля динозавру, і він заворушився в нашу сторону та заричав))). Мішка під таким враженням залишився, в захваті бігав-пригав від радості, що побачив живого динозавра. Один з динозаврів бризкався водою, то діти бігали повз нього раз 20 мінімум. Ще чоловік з Машою були в кімнаті страху (спочатку я хотіла йти, але зрозуміла що тут все по-серйозному, і для моєї психіки занадто). Я не помилилася, кімната страху була дуже крута і реально страшна. Окремо дякую Коралу за цю поїздку. І цей парк був всього в 5-ти хвилинах їзди від готелю. Після поїздки ми настрибалися з понтону, накупалися в морі, так що я встигла згоріти, і це в останній день . Маша пограла в різні водні ігри в басейні. Тут кожного дня біля басейну проходять ігри, завжди якісь нові. На днях люди ставали по парах, тримали рушник з обох боків і перекидали ним повітряну кульки наповнену водою, а інша пара мала зловити його своїм рушником. Це неймовірно весело, особливо якщо кульки не могли зловити
вона лопала бризкаючи водою. Ближче до вечора, як завжди, Міші зробили аквагрим в кідс клубі. Кожен день новий образ. Нам дуже сподобалися викладачі для діток в kids club. Дуже їм дякую цікаве дозвілля для дитини). Викладачу Яні привіт. О, давно хотіла розповісти про переваги готелю для відпочиваючих з дітками. По-перше, є окремо вибір їжі для дітей, і навіть для наймолодших (що на прикормі), є й блендер, окремі маленькі кольорові столи, стільці, посуд. Тут без проблем вам принесуть і горщик, і люльку, і все, що вам потрібно для дитини. А ще я була приємно вражена тим, що в кідс клубі є "куточок мами", але це не просто куточок а ціла кімната з маленькими ліжечками, з пеленальним столиком, оснащена всім необхідним). Дуже гарна, аж якось шкода стало, що Міша вже великий . Ми заздалегідь замовили прощальну вечерю в а-ля-карт ресторані (він теж входить безкоштовно до концепції готелю). Було дуже смачно. А ще ввечері ми були на дитячій дискотеці, і Мішка навіть вже повторював рухи. Я дуже вдячна Coral Travel за прекрасний відпочинок, бездоганний сервіс і привітний персонал.»
ІСТОРІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
«Коли ми були студентами, то нам було достатньо наметів, вогнища і гарної компанії для відпочинку. Зараз же ці романтичні спогади гріють душу, але не викликають бажання повторювати екстремальні експерименти. Хіба як діти підростуть, і буде час показати їм, що таке зоряне небо прямо над головою і каша з казанку. Але тут і тепер хочеться іншого відпочинку - комфортного, дружнього до сімей з дітками і забезпеченого найкращим сервісом. Саме тому я почала мріяти про наш ідеальний відпочинок палко і в усіх фарбах. Більше всього наша дружна родина любить море. Чоловік затятий плавець, я обожнюю релакс і засмагу, доця - принцеса пляжної моди, а синулька професіонал з ліплення пасочок в теплому піску. Всі ми любимо море за різне і по-різному. Але нічого не зрівняється з тією радістю, коли дивишся на дітей, які з розбігу залітають у воду, на чоловіка, який вчить донечку плавати, на щастя і задоволення в їхніх очах. Та що там казати! Я люблю море через радість, яке воно несе родині, але також є і суто егоїстичні, але прекрасні мотиви. Я мама 365 днів на рік. Чоловік наполегливо працює, щоб забезпечити родину 365 днів на рік. І от якщо ми маємо можливість 7 днів відкласти всі наші справи, турботи, і провести час тільки разом, всі в чотирьох, у прекрасному місці - це вже автоматично стає моїм ідеальним
відпочинком. Море прекрасне, море величне, але не самодостатнє. Якщо до моря не додається бездоганний сервіс, комфортні житлові умови, анімація для дітей та розваги для дорослих, то відпустка перетворюється просто на нудне валяння на пляжі чи на боротьбу з неналежними умовами. Справжній відпочинок - це коли можна розвантажити не лише тіло, але й голову, а душу наповнити новими емоціями і враженнями. Мій ідеальний сімейний відпочинок - це відпочинок разом з дітьми. Моя душа спокійна, коли я знаю, що діти оздоровлюються дихаючи запашним морським повітрям, і мої очі радіють, коли вони навперебій діляться новими враженнями, історіями і особистими відкриттями у цій подорожі. Хоч я мама 365 днів на рік, але я встигну ще побути сама, коли діти мої виростуть і не візьмуть мене в похід з рюкзаками під зірками, бо підуть з друзями. А поки я рада нагоді відпочивати разом і показувати їм всю красу цього світу. А ввечері, коли діти вляжуться спати, коханий тихенько покличе мене на вечірнє побачення. Я одягну красиву сукню і ми втечемо у затишний маленький ресторанчик на годинку-дві. Щоб згадати, що ми не лише мама з татом, а й любляча прекрасна пара, яка готова дарувати один одному все найкраще. І наш ідеальний відпочинок буде найліпшим цьому підтвердженням!»
Розповіді учасників, яким були надані наші заохочуючі призи
Мілько-Бутовська Людмила, м. Вінниця
«Я була різною мамою: молодою студенткою, яка не знала, як взяти на руки немовля і що з ним потім робити; розлученою мамою-одиначкою двох дітей в декреті; працюючою мамою-одиначкою; просто працюючою мамою; а тепер я просто багатодітна мама в декреті. Було багато усіляких моментів у моєму "мамському" житті. Як хороших так і не дуже. Але завжди, де б я не була, і з ким би я не була, я завжди маю знати де мої діти, чоловік та кицька, чи вони одягнені по погоді, чи поїли вчасно (оце те відоме "мамо, я поїв і в шапці"), чи у них все добре на роботі/в школі, чи нічого не болить, чи їм є чистий одяг, чи у них все добре на гуртках і т д і т п... І так до безкінечності... Єдиний момент, коли я дійсно відпочиваю - це коли усі мої "домашні" біля мене вдома, нагодовані, вимиті і сплять ))) Це трішки перебільшено, але лише трішки. Я люблю природу, але найбільше я люблю море. Воно надзвичайне і неймовірне в будь-яку пору року. Гори - теж дуже добре, але вони не море. Також я люблю своїх дітей і чоловіка. Тому ідеальним для мене є відпочинок на березі моря, коли не потрібно турбуватись про приготування їжі, наявність чистого одягу чи перевірку уроків. Коли біля мене мої діти і чоловік, які займаються якось цікавою справою і лише прибігають, щоб потішитись новим досягненням. Коли усі мої найрідніші здорові, задоволені і біля мене. А я лежу на березі моря з келихом прохолодного напою. І просто насолоджуюсь життям».

Голос Яна, м. Кривий Ріг
«Мое ім'я Яна, і я найстарша у нашій дружній родині . Нас в сім'ї пьятеро,моя турботлива та чуйна мама,яка здатна своею добротою та щирим сердцем зігріти всіх хто її оточує.Також двоє хлопчиків бешкетників та маленька принцеса,якій лише три роки. Через те що я дуже багато часу приділяю навчаню та мешкаю у іншому місці,а тато нажаль загинув,моїй мамі лишаеться все саме найважче,на її тендітьні плечи припадає дуже важка та зовсім не жіноча робота.Догляд за дітьми,приготування їжі,створення затишної атмосфери вдома,виховання хлопчиків справжніми чоловіками та багато іншої не легкої праці. На жаль всією родиною виїхати на відпочинок нагоди у нас не було.Проте мені дуже хочиться надати змогу своїй родині відпочити,щоб кожний позбувся відчуття тривалої втоми та зануритися у світ безтурботного релаксу. Спланувати відпочинок для всієї родина справа не з легких,адже бажано догодити побажанням кожного з членів сім'ї. Але як на мене ,найважливіше,це надати змогу кожному насолодитись вільним часом так,як він того побажає. Звісно,для дітей найкраще що може бути - це активний відпочинок,довільні разваги та цікаві заходи,де вони зможуть побавитись до схочу.Що стосується дорослих,це як найменьше декілька годин на добу у спокої та безтурботності,адже по при змогу активного відпочинку,іноді дуже важливо відчути себе в гармонії з собою та новколишнім світом».

Катерина Капришанська, м. Одеса
«У нас велика і дружна сім'я: чоловік, троє діток і я. І ще з нами живуть батьки і сестра чоловіка. У нас завжди весело і ми ніколи не нудьгуємо! Ми любимо усією сім'єю проводити час разом: їздимо на велосипедах, стрибаємо на батуті, катаємося на конях! Кожен наш день наповнений дзвінким дитячим сміхом, приємними емоціями і новими маленькими пригодами і відкриттями. І в такому бурхливому потоці життя іноді хочеться знайти час для релаксації, самоти, тиші. Я закриваю очі і уявляю, як ми з чоловіком лежимо на шезлонгах, насолоджуючись ласкавим сонцем і шумом хвиль, неспішно потягуючи мохито. Краєм ока спостерігаємо, як діти із сміхом і виском з'їжджають з гірки у басейн. А потім ми йдемо з чоловіком в спа, і розслабляємося під звуки ніжної музики, в умілих руках масажистів, відчуваючи неймовірну безтурботність і гармонію. А увечері, після сімейного обіду, коли діти заснуть у своїх ліжках, ми сидітимемо на балконі з келихами червоного вина, дивитимемося на зірки. І коли падатиме зірка, я обов'язково загадаю бажання, щоб моя мрія про такий ідеальний відпочинок здійснилася».

ДЕТАЛЬНІ УМОВИ КОНКУРСУ:
Підпишись на сторінку Coral Family.
Лайкни та поділись конкурсним постом з хештегом #Мамі_треба_відпочити.
Надішли на адресу promo@coraltravel.ua фото своєї родини з розповіддю «Мій ідеальний сімейний відпочинок», вкажіть своє ПІБ та посилання на свою сторінку в Facebook, VK, Instagram або Однокласники.
Прийом фотографій закінчується 5 травня о 17:00.
Вибір переможця здійснює спеціальна комісія Coral Travel.
8 травня результати конкурсу будуть оголошені та розміщені на сайті, а також у соціальних мережах Coral Travel Ukraine.
Переможець конкурсу отримує тиждень відпочинку (для 2 дорослих та максимум 2 дітей) в Otium Hotel Life 5* (переліт, проживання та харчування, трансфер з/до аеропорту, страховку), а також розважальну програму від готелю для всієї родини.

ВАЖЛИВО:
Строки проведення акції з 18 квітня до 5 травня 17:00. Кожний учасник має право надіслати тільки одну сімейну фотографію та розповідь. У разі виявлення невідповідності роботи вищезазначеним умовам, Coral Travel зберігає за собою право не розглядати дану роботу у конкурсі. Надсилаючи свої роботи на адресу promo@coraltravel.ua, конкурсанти надають право використовувати зазначені фото та розповіді будь-коли у будь-яких засобах масової інформації. Coral Travel має право змінити умови акції.
ЧОМУ ВИГІДНО ПОДОРОЖУВАТИ З CORAL TRAVEL
coralfamily
БІЛЬШЕ 20 РОКІВ НА РИНКУ
Міжнародний туроператор Coral Travel накопичив безцінний досвід роботи у сфері виїзного та внутрішнього туризму
28 КРАЇН – 47 НАПРЯМКІВ
Ми пропонуємо найкращі курорти та готелі в 28 країнах світу по більш, ніж 47 напрямках
coralfamily
БІЛЬШЕ 280 АГЕНТСТВ 77 МІСТ УКРАЇНИ
Для поліпшення якості обслуговування клієнтів компанія розвиває власні мережі роздрібних продажів
ТУРОПЕРАТОР РОКУ 2016
Лауреат престижної премії Вибір року в номінації «Туроператор року»